PODPORA v provozu
------------------
Na Valné hromadě členů czela.net v roce 2011 bylo mimo jiné schváleno zřízení Hotline pro členy a placené správy sítě.
Dalo to docela práci, ale cca po roce od tohoto rozhodnutí rada podepsala smlouvu na poskytování této služby.
Počítáme s tím, že se díky tomu zvýší stabilita sítě a urychlí řešení problémů jak u členů tak na infrastruktuře sítě.
- **Pracovník PODPORY je k zastižení na těchto telefonech:**
- ---------------------------------------------------------
- **774 418 202**
- **326 550 555** - (VoIP - mujtelefon)
- **10555** - vnitřní linka czela.net
- ---------------------------------------------------------
- **v pracovní dny od 9-12 a od 14-19 hod.** Mimo tuto dobu bude možno nechat vzkaz s problémem na záznamníku.
Pokud pomoc po telefonu nebude stačit, nebo nebudete schopni poskytnout potřebnou součinnost, tak pracovník PODPORY pomáhá nalézt závadu u Vás.
V případě, že se jedná o závadu na Vaší straně, jde samozřejmě o práci placenou Vámi včetně cestovného, a k tomu rada sdružení dohodla pro členy zvýhodněnou sazbu pro úhradu prací spojených s těmito problémy.
Pracovník PODPORY může samozřejmě řešit i požadavky na instalační a servisní práce u samotných členů - stačí se s ním spojit a práci si v dohodnutém rozsahu a s předpokládanou odměnou domluvit. **Tyto práce ale vykonává až po vyřešení problémů pro které je PODPORA primárně určena.**
- I nadále fungují původní informační kanály jako je email rady, KI a asistenta sdružení. Problémy administrativního rázu řešte i nadále s asistentem.
- ---------------------------------------------------------
- rada@czela.net
- ki@czela.net
- asistentka@czela.net (mikula.pavel@gmail.com)
- Telefon klubovna: **326 550 550**
- ---------------------------------------------------------
Rada sdružení uvítá Vaše připomínky, stížnosti či pochvaly, které se budou týkat práce PODPORY. Jedině tak se nám podaří udržet dobrou úroveň PODPORY pro členy.
příspěvek upravil Samson: 06.03.2012 21:54:43